Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Uitzicht - Vlaardingen op 10 januari 2017 interview

6.3

Ik vind mijn kamer erg klein en kan niet goed uit de voeten met mij rolstoel. Ik vind het echt niet fijn dat ik geen eigen badkamer heb. De schoonmaak komt 1x in de week maar dan hebben ze te weinig tijd om alles goed te doen. Het eten is hier prima, heb ik geen klagen over. Afspraken komen ze hier goed na, je mag hier gelukkig zelf zeggen wanneer je naar bed mag. Als je belt dan moet je wel vaak lang wachten en dat is niet fijn als je op een po of toilet zit. De medewerkers zijn meestal vriendelijk, de een mag meer dan de ander. Ze luisteren wel altijd goed naar je. Je wordt hier goed geinformeerd over alles.Ik ben over het algemeen best tevreden hier in Uitzicht

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Uitzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.