Waardering van Charim, locatie Amandelhof - Zeist op 11 januari 2019 interview

7.5

De verzorging is een beetje rommelig geweest. Dat is wel beter geworden sinds er een nieuwe teamleider is. Er lopen nu wel veel onbekende gezichten en uitzendkrachten. Dat vind ik wel vervelend. Ik heb een vaste EVV-er, maar het is niet prettig dat je steeds andere gezichten ziet. Ze doen hun best om mijn moeder goed te verzorgen. Ik vind het een nadeel dat er 's nachts maar één medewerker is. Mijn moeder loopt nog wel eens over de gangen en als er meer mensen tegelijk 's nachts gaan lopen vind ik dat één medewerker niet genoeg is. Mijn moeder is niet zo lastig en heeft ook nog humor. Dat scheelt in de manier waarop ze met haar omgaan. Er worden steeds dezelfde activiteiten aangeboden op een dag. Mijn moeder wil nergens aan mee doen. Als ze er gewoon bij gezet wordt dan doet ze het op haar manier wel. De omgeving van het gebouw vind ik heel mooi. Het gebouw is heel oud. Er wordt gesproken over een verbouwing. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer op een kleine afdeling waar zestien mensen wonen. Ze loopt de hele dag door het huis. In de huiskamer worden de maaltijden gebruikt. Die komen uit de keuken. Af en toe komt er wel een vrijwilliger die iets extra's klaar maakt. De huiskamerdienst maakt ook wel eens iets voor de bewoners klaar. Er zijn naar mijn mening te weinig personeelsleden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Charim, locatie Amandelhof - Zeist

geplaatst op 6 februari 2019

Dank u voor uw reactie, waarin u diverse onderwerpen aangaande de zorg en woonomgeving van uw moeder beschrijft. We doen er alles aan om met minder verschillende personen uw moeder en u van dienst te zijn. Ook de hoeveelheid personeel per dienst heeft onze aandacht, opdat meer gerichte zorg gegeven kan worden. De plannen voor de al lang gekoesterde verbouwing krijgen steeds vastere vormen. Waarna het nog beter toeven zal zijn voor onze bewoners.
Met vriendelijke groet, Ger de Zeeuw - locatiemanager

Bent u of werkt u voor Charim, locatie Amandelhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.