Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 14 januari 2019 interview

8.2

Als er problemen zijn, dan bespreken we dat met onze contactpersoon en dat gaat eigenlijk altijd goed. Wij vinden dat mijn schoonmoeder goed verzorgd wordt. De medewerkers zijn allemaal lief voor haar. Mijn schoonmoeder is dik tevreden over alles. Ze ziet er altijd keurig netjes uit. Als ze op de bel drukt, dan hoeft ze nooit lang te wachten tot er iemand komt. Mijn schoonmoeder doet overal aan mee, als er iets georganiseerd wordt, dan is ze erbij. Met mijn vragen kan ik iedereen aanspreken, daar wordt heel serieus mee omgegaan. Er is een hele mooie binnentuin met een grote vijver erin en heel veel mooie bloemen. Mijn schoonmoeder verblijft daar graag. Met Koningsdag komt er een fanfare. Ze heeft zelfs op een kookcursus gezeten. Er wordt in het restaurant gekookt en gegeten. Mijn schoonmoeder heeft een leuke kamer met een eigen badkamer, een aparte slaapkamer en een keukentje.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.