Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 22 januari 2019 interview

De afspraak was, dat ze meer met mijn moeder zouden gaan lopen, maar soms is er geen tijd voor. Ik weet dat mijn moeder zelf ook niet altijd meewerkt. De afgelopen periode waren mijn ouders ziek. Er heerst namelijk buikgriep. Ik vind dat ze veel voor mijn ouders doen. Zo houden ze mijn ouders goed in de gaten qua eten en drinken. Ze bellen de huisarts of het ziekenhuis op voor advies. Mijn moeder heeft suiker en daar letten ze extra goed op. Ze houden mij ook goed op de hoogte. Dit huis is geen verpleegtehuis. Mijn moeder zit nu in de fase dat ze eigenlijk verpleegd moet worden, maar ze mag gewoon blijven ondanks het feit dat de medewerkers best druk met haar zijn. Mijn ouders hebben het hier erg naar hun zin. Mijn vader zijn ogen moesten gedruppeld worden en dat doen ze prima. Ze houden ook alles bij. Wat ik vraag wordt mijns inziens ook gedaan. Ik vind de voorzieningen goed. Het eten is erg lekker en er worden veel activiteiten georganiseerd. Mijn moeder wordt opgehaald voor de activiteiten. Mijn vader kan zelf naar de activiteiten toe. De kamer van mijn ouders vind ik wel klein. Het voelt een beetje benauwend aan vind ik.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.