Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 15 januari 2019 interview

5.0

De afspraken die ik maak worden naar mijn idee niet altijd nagekomen. Ik heb weleens veertig minuten op het toilet zitten wachten tot ik eraf gehaald werd, terwijl daar volgens mij maar vijf minuten voor staat. Ik vind dat de verzorgenden mij op een hele gemene manier behandelen. Ik vind dat er niet op een menselijke manier met mij wordt omgegaan. Ik word daar soms verdrietig van. Ik zou dit huis echt aan niemand aanbevelen. De nachtzusters zijn wel vriendelijk en helpen mij wel, als ik dat nodig heb. Het eten wordt aangeleverd en wordt hier warm gemaakt. Ik vind het eten lekker, al mis ik wel mijn karbonaadje want hier krijg ik alleen maar speklapjes. Als ik een dokter nodig heb, dan duurt het soms dagen voordat deze komt. Ik heb een leuke kamer met een aparte slaapkamer. De deur van mijn kamer moet altijd open staan, dat vind ik jammer want ik heb zo geen privacy. Soms ga ik naar de bingo en ik kijk naar de koersbal.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.