Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 14 januari 2019 interview

7.3

De hulp voor mijn moeder vind ik niet adequaat. Als ze op de knop drukt, omdat ze bijvoorbeeld naar het toilet wil, dan moet ze soms lang wachten voordat ze geholpen wordt. Dat is naar mijn idee overmacht, want ik vind dat er te weinig mensen rondlopen. De medewerkers vind ik prima, want ze hebben hun hart op de goede plaats zitten. De communicatie loopt naar wens. Dat gaat mondeling of per mail. De accommodatie vind ik een beetje somber. Dat komt volgens mij door de lichtinval, deze is gering. De privéruimte van mijn moeder vind ik afdoende. Ze heeft een kamer, slaapkamer en een douche. De douche vind ik wat klein. Er worden diverse activiteiten georganiseerd, zoals workshops, kerstmarkt of een modeshow.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Engelenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.