Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 14 januari 2019 interview

7.7

De voorzieningen zijn over het algemeen wel goed. Het enige probleem is de lift die regelmatig uitvalt. Het gebouw bestaat uit twee gedeelten. Mijn moeder woont in het oude gedeelte. Mijn moeder heeft een kleine kamer. Er is een apart slaapgedeelte en een badkamer. Mijn moeder gaat wel naar de activiteiten en het restaurant. In het restaurant kunnen de bewoners eten en als mijn moeder dat wil kan ze de maaltijd ook op haar kamer krijgen. Ik vind dat de medewerkers goed met mijn moeder omgaan. Soms duurt het wel lang voor ze geholpen wordt, maar ik denk dat dat door personeelstekort komt. Over het algemeen doen ze alles wat nodig is voor mijn moeder.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.