Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 12 januari 2019 interview

9.3

Het gebouw staat in een prachtige omgeving. Je bent overal dichtbij en het ziet er goed uit. Er is een goede sfeer als je binnenkomt. Mijn ouders hebben samen een kamer met een eigen badkamer. Het is echt verouderd, maar ik vind de zorg belangrijker. Ze hebben allebei heel veel zorg nodig. Ik kan vragen wat ik wil en ik kan ook afspraken met de arts maken. Als ik iets wil weten krijg ik altijd antwoord. De medewerkers gaan zeer liefdevol en professioneel met mijn ouders om. Ze wonen op de begane grond. In de hal is een receptie en er is een koffiehoek. Daar kunnen ze zelf naar toe om koffie te drinken. De maaltijden kunnen ze in het restaurant gebruiken, er is een keuzemenu. Als het nodig is wordt het op de kamer gebracht. Je kunt altijd mee eten in het restaurant. Alle broers en zussen van mijn vader komen iedere maand tegelijk en reserveren dan een tafel. Ze vinden dat fijn om te doen en zo houden ze contact. Mijn ouders willen hier absoluut niet meer weg. Dat ben ik met hen eens.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.