Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 12 januari 2019 interview

8.7

Het is erg krap in de kamer van mijn moeder. Voor mijn moeder is het wel voldoende omdat alles onder handbereik is. Het is een oud huis. De omgeving vind ik wel goed. Mijn moeder heeft een eigen badkamer. Mijn moeder kan helemaal niets meer. Iedere middag komt een van de kinderen en dan wordt ze uit bed gehaald. Als wij dat niet doen, dan wordt ze niet uit bed gehaald. De medewerkers gaan prima met mijn moeder om. Ik denk dat ik wel in het zorgdossier mag lezen als ik dat wil. Er is altijd een gesprek mogelijk over de verzorging van mijn moeder. Ik heb wel wat kanttekeningen bij het schoonhouden van de kamer en dan met name de vloer. Ik geloof dat ze een keer per week drie kwartier voor het schoonmaken hebben. Dat vind ik niet voldoende.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.