Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 11 januari 2019 interview

7.8

Ik heb een prima contact met de hoofdverpleegkundige. Onze communicatie verloopt via de mail of telefoon en dat gaat soepel. Mijn moeder woont op de bovenste etage van het gebouw. Voor zover ik weet, is alleen haar etage nog niet gerenoveerd. De rest van het gebouw heeft wel al een opknapbeurt gekregen. Ik vind dat haar afdeling er enigszins gedateerd uitziet, maar is verder netjes. Mijn moeder heeft het prima naar haar zin. Mijn moeder gaat naar het restaurant toe om te eten. Ze is erg te spreken over de kwaliteit van de maaltijden. Ze doet mee aan diverse activiteiten. Ik heb de indruk dat ze hier met veel tevredenheid woont.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.