Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 11 januari 2019 interview

7.2

Ik heb moeite met het vinden van een parkeerplek. Het restaurant vind ik prima. Mijn tante zit altijd bij de ingang van het gebouw. Daar ziet ze van alles gebeuren. Ik vind dat het gebouw wat moderner zou mogen. Mijn tante heeft een kamer met een badkamer. Ik vind dat er niet goed is nagedacht over bewoners met een rolstoel. Die kunnen de kamer niet zo makkelijk in komen, omdat de doorgang erg nauw is. Mijn tante gaat naar de kapper en er is op vrijdag een kerkviering. De maaltijden worden in het restaurant gebruikt. Mijn tante vindt de maaltijden lekker. De medewerkers zijn vriendelijk, maar ook wel doortastend. Als mijn tante iets niet wil dan zetten ze wel door. Dat vind ik wel prima.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.