Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 16 januari 2019 interview

8.7

Ik heb regelmatig contact met het personeel. Als ik een vraag heb, dan vind ik dat ze snel reageren en er worden duidelijke afspraken gemaakt. De zorg voor mijn ouders vind ik goed. Er wordt nogal wat gevraagd van de verpleging gezien hun gezondheid en de relationele problemen en ik vind dat ze dat goed oppakken. De medewerkers vind ik open, bereikbaar en kwalitatief goed. Mijn ouders hebben hier een woon- en slaapkamer ineen, een keukentje en een douche. De privéruimte vind ik niet schoon en ook klein. In de instelling wordt er naar mijn idee genoeg georganiseerd. De activiteiten zijn vaak op christelijke basis, terwijl mijn ouders daar niets mee hebben.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.