Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 15 januari 2019 interview

5.8

Ik vind dat de warme maaltijd qua kwaliteit erg achteruit is gegaan. Ik vind het zo slecht dat ik ervan moet kokhalzen om het binnen te houden en ik heb er zelfs ook een keer van moeten overgeven. Zojuist is mijn vrouw gewogen. Ze woog nog maar veertig kilo. Ik heb het idee dat dit door het slechte eten komt. Vroeger was dit een bejaardencentrum en tegenwoordig een zorgcentrum. Het gebouw is daar niet op aangepast. We hebben nu ziekenhuisbedden en die vind ik te breed voor het kamertje. Voor ons is dat motorisch niet best. Ik moet iedere keer draaien met mijn rollator. Dat is voor ons niet handig. Ik vind het ook jammer dat er tegenwoordig bezuinigd wordt op de koffie. De koffieautomaat is verplaatst en wij moeten daar nu een heel eind naar toe strompelen. Wij komen praktisch niet meer buiten. We zijn blij als we op de gangen wat frisse lucht kunnen opsnuiven. Ik zie dat het personeel erg zijn best doet. Ik heb het idee dat er meer flexwerkers zijn dan vaste medewerkers. Over enkele flexwerkers was ik niet tevreden. Wij zijn op hoge leeftijd en hebben vooral behoefte aan rust en gemak.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.