Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 15 januari 2019 interview

7.5

Mijn man heeft het hier prima naar zijn zin. Hij gaat elke dag eten in het restaurant. Hij zit daar altijd met dezelfde persoon en dat vindt hij gezellig. Het eten vindt hij prima. Ik ga weleens naar het kantoor, omdat ik bijvoorbeeld een klacht heb. Daar gaan ze goed mee om. Ze houden daar dan rekening mee en ze doen zeker hun best. De kamer van mijn man hebben we netjes ingericht. Hij heeft een eigen woonkamer. Mijn man zit regelmatig beneden in de hal met andere bewoners, dat vindt hij gezellig. Er zijn genoeg activiteiten, maar mijn man kan daar niet aan meedoen. Er was koersbal en dat hebben ze verzet naar een andere dag. Mijn man kan daar nu niet meer naar toe en dat vindt hij jammer.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.