Waardering van Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 15 januari 2019 interview

7.8

Wij worden goed op de hoogte gehouden en als er iets is, dan worden wij gebeld. Wij zien door de wisselingen onder het personeel, dat de zorg anders is geworden. De zorg die mijn tante krijgt is goed, ze wordt overal bij geholpen. De medewerkers vind ik over het algemeen wel aardig, al vind ik de ene wat korter door de bocht dan de andere. Mijn tante kan het goed met ze vinden. Door de zorg die zij hier krijgt heeft ze zeker nog een kwaliteit van leven. Ik weet waar ik terecht kan met mijn vragen. Het gebouw is best leuk, maar een beetje verouderd. Ze zijn wel bezig om het op te knappen. Mijn tante heeft een mooi appartementje. Mijn tante vermaakt zich met lezen, puzzelen en televisie kijken.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Engelenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.