Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Kleine Meent - Renswoude op 14 november 2019

7.3
  • Dementie

De gezamenlijke verblijfsruimte wordt te klein en daardoor is het lastig om te manoeuvreren met rolstoelen en rollators.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie De Kleine Meent - Renswoude

Hartelijk dank voor uw waardering. Het is goed om te lezen dat u tevreden bent over de verpleging en de omgang van medewerkers. Wat u noemt over de locatie is herkenbaar; de gezamenlijke woonkamer is heel gezellig met een mooi uitzicht op de omliggende tuin, maar met name rond de eettafel is de bewegingsruimte beperkt als alle bewoners aan de tafel zitten. Dit punt neem ik mee in het overleg op de locatie, we zullen met elkaar nadenken over een andere manier van inrichten. Als u hier suggesties voor heeft, dan hoor ik deze heel graag. Met vriendelijke groet, Christina van Uffelen, Locatiemanager De Kleine Meent en De Tollekamp (christinavanuffelen@zorggroepcharim.nl).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Kleine Meent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.