Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 14 januari 2019 interview

6.3

De afspraken die ik maak, worden naar mijn idee niet goed nagekomen. De informatie naar mij toe is slecht en de verzorging van mijn schoonmoeder is wel goed, maar ik moet de vinger aan de pols houden. Ik vind dat er te weinig personeel rondloopt en dat het veel fluctueert. Er wordt veel gebruik gemaakt van uitzendkrachten die mijn schoonmoeder niet goed kennen en dat vind ik voor de continuïteit niet geweldig. De medewerkers vind ik aardig, maar simpel. Ik heb de indruk dat er niet veel hoogopgeleide mensen rondlopen. Wat de kwaliteit van leven betreft, vind ik wel dat mijn schoonmoeder in haar situatie op de juiste plek zit. Er is veel aandacht voor haar en er worden diverse activiteiten georganiseerd. De omgeving van het huis vind ik prettig. Zeist is gewoon mooi en er zit bovendien een fijne tuin bij de instelling. Het gebouw vind ik redelijk. Het oogt voor mij wat donker en somber.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.