Zorggroep Charim, locatie De Looborch

Woudenbergseweg 42 3701 BC Zeist
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Looborch - Zeist op 30 januari 2019 Interview

De afspraken over bijvoorbeeld het terugbellen, verlopen naar mijn idee altijd correct. Ik heb wel aan de verzorgenden gevraagd of ze mijn schoonmoeder eerder willen aankleden, zodat zij gezellig beneden kan ontbijten, maar dat doen ze gewoon nooit. Mijn schoonmoeder is daardoor pas beneden als iedereen al weg is. Dat vind ik vervelend voor haar. Ze vindt de medewerkers lief en ze is echt tevreden over de omgang. Het gebouw is nieuw. Ik vind het gezellig bij binnenkomst. Er is een grote hal en iedereen zit daar gezellig en er heerst een goede sfeer. Ik vind het gewoon een heel vrolijk gebouw. Het ligt ook dichtbij het centrum

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Looborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.