Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 14 januari 2019 interview

9.2

De medewerkers zijn lief en attent voor mijn moeder. Ze ziet er altijd keurig uit en ze ruikt lekker fris. Ik vind het een fijne accommodatie. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer die ze moet delen met een andere bewoner. Dat vind ik niet erg. Ze zit volgens haar eigen zeggen in een heel goed hotel. Om de andere dag wordt ze gedoucht. Overdag gaat ze naar de huiskamer. Er is een tovertafel en een poes die snort en zijn kop op tilt. Dat vindt mijn moeder erg leuk. Wat ik van de verzorging zie vind ik heel goed. Het sluit aan bij de persoon die mijn moeder is. Mijn moeder wordt mee naar beneden genomen als er een voorstelling is. Er ook een kerstdiner geweest, dan zijn er vrijwilligers die haar begeleiden. Daar wordt heel veel aandacht aan besteed. Ik ben hier toevallig terecht gekomen, omdat mijn moeder weg moest uit het huis waar ze eerst woonde. De bewoners worden naar mijn mening door de medewerkers uitstekend verzorgd.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.