Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 12 januari 2019 interview

7.8

De verzorging van mijn moeder is niet makkelijk. Ze is namelijk enorm kritisch en zelfsturend. Ze heeft af en toe ook een vermanend woord nodig bijvoorbeeld als ze naar buiten loopt zonder jas. Ik vind de kamer van mijn moeder enorm slordig. Ik vind het fijn dat er één keer in de week schoon gemaakt wordt, maar dat mag van mij wel vaker gebeuren. Ik vind het een prima gebouw. Mijn moeder kijkt vanuit haar kamer op de bomen. In de zomer is het er lekker koel, in de winter ziet ze af en toe een eekhoorn voorbij komen. In het gebouw zijn een restaurant, een café, een winkeltje en een bibliotheek. Dat vind ik heel goed. Mijn moeder heeft een badkamer bij haar kamer. Dat vind ik ook wel belangrijk. Er worden activiteiten aangeboden waar ze aan mee kan doen. Ik merk dat ze mee gaat met uitstapjes of een etentje. Ze gaat ook wel naar de uitvoering van een koor. Dat deed ze voorheen nooit. Er wordt ruchbaarheid aan de acittiteien gegeven. Ik heb de indruk dat er onder de bewoners over gesproken wordt en dat ze op die manier gestimuleerd wordt om mee te gaan.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.