Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 12 januari 2019 interview

6.8

De zorg sluit niet altijd aan bij wat ik graag wil, maar dat komt omdat er een personeelstekort is. Ik vraag wel eens iets en dan gebeurt het niet, omdat er invalhulpen zijn. Er is vaak weinig personeel, maar ze doen ontzettend hun best. Het gebouw staat in een prachtige omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen en buiten zitten. Er wordt veel gedaan aan spelletjes en het bezighouden van de bewoners. Mijn moeder heeft een appartement. Daar is ze altijd. De maaltijden gebruikt ze beneden in de eetzaal. Als het nodig is brengen ze de maaltijden boven. De medewerkers gaan heel liefdevol met haar om. Mijn moeder houdt niet van spelletjes doen en daar wordt rekening mee gehouden. Ik zou wel willen dat er in de weekenden meer aandacht aan haar besteed kan worden. Ik heb de indruk dat er dan weinig personeel is.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.