Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 11 januari 2019 interview

7.2

Deze instelling vind ik een prima huis voor mijn moeder. De zorg vind ik goed, want er is genoeg aandacht voor haar en de zorg wordt adequaat geleverd. De medewerkers zijn deskundig in mijn ogen. De communicatie loopt naar wens. Als ik een vraag heb, dan stuur ik een mailtje en dan krijg ik netjes een antwoord. Vanuit de instelling word ik goed op de hoogte gehouden. Toen er iets met mijn moeder aan de hand was, hebben ze mij keurig gebeld. De accommodatie vind ik prettig, maar ik vind het jammer dat mijn moeder niet een klein balkonnetje heeft. Ik vind dat de instelling veel aandacht heeft voor het organiseren van activiteiten om de mensen een goede tijd te bezorgen, zoals schilderen, kerkdienst of een luisteravond.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.