Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 15 januari 2019 interview

7.0

Deze instelling waar mijn moeder verblijft, vind ik een makkelijk toegankelijke instelling. Het is heel open, licht, ruim en het oogt heel vriendelijk. De voordeur gaat snel op slot. Als ik na zes uur daar kom, dan is deze al gesloten en er zit niemand meer bij de receptie. De intercom die ik dan moet gebruiken, vind ik slecht, omdat ik de mensen niet goed kan verstaan. Overdag verloopt dat prima. Er zijn veel wisselingen bij het verplegend personeel geweest en ik merk aan mijn moeder dat zij die veranderingen lastig vindt. Verder heeft ze het idee dat ze lang moet wachten op hulp. De medewerkers vind ik vriendelijk, maar wel gehaast. Ik denk dat dit waarschijnlijk komt doordat er niet een overvloed aan personeel rondloopt. Mijn moeder heeft een eigen appartement, bestaande uit een woonkamer, slaapkamer en badkamer. Beneden is er een zaal waar ze eet en hier worden ook diverse activiteiten gehouden, zoals een optreden van een koor, kerkdienst of een geheugentraining.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.