Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 15 januari 2019 interview

Het huis staat op een hele mooie locatie. Het staat aan de rand van de woonwijk dichtbij de bossen en het centrum. Mijn moeder vindt het leuk om daar te wandelen. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals filmvoorstellingen, live muziek, sjoelen, schilderen en wandelen. Mijn moeder zit in een rolstoel en gaat graag met de wandelclub mee. Ze heeft een eigen appartement. Ik vind het appartement er netjes en verzorgd uitzien. In de gezamenlijke huiskamer wordt dagelijks de tafel heel zorgvuldig en netjes aangekleed met wijnglazen en servetten. Ik vind dat fijn. Ik ben zeer tevreden over hoe de verzorgenden met mijn moeder omgaan. Ik zie dat de meeste verzorgenden heel erg hun best doen om het mijn moeder naar de zin te maken. Ik heb wel gemerkt dat de communicatie met de invalkrachten iets minder soepel verloopt.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.