Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 11 januari 2019 interview

8.2

Ik ben heel tevreden over de zorg die ze mijn moeder geven. Ook voor mijn vader hebben ze indertijd heel goed gezorgd. Er was samenspraak met de huisarts en ons. Tijdens de ziekte van mijn vader werd er op gelet dat mijn moeder ging eten. Na het overlijden van mijn vader is er ook goed op haar gelet. Ik vind dat de verzorgenden heel lief met haar omgaan. Mijn moeder hoeft niet naar een eenpersoonskamer nu mijn vader is overleden en dat vind ik heel belangrijk. Als het nodig wordt dan kan ze in hetzelfde huis blijven wonen. Het gebouw staat aan de rand van het centrum, vlakbij een hertenkamp en de bossen. Het is heel licht in het gebouw. Mijn moeder heeft een appartement. Ze kan naar beneden om koffie te drinken en naar het winkeltje te gaan. De verzorgenden zijn heel betrokken en ze houden haar goed in de gaten. Als er dingen opvallen dan krijg ik bericht. De communicatie onderling is heel goed. Er wordt goed rekening gehouden met het feit dat mijn moeder niet goed hoort. Ze eet in de gezamenlijke ruimte beneden.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.