Zorggroep Charim, locatie De Looborch

Woudenbergseweg 42 3701 BC Zeist
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Looborch - Zeist op 4 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een prima woonruimte, deze bestaat uit een huiskamer met open keuken, slaapkamer, ruime badkamer en ik heb ook nog een ruim balkon. De medewerkers daar ben ik positief over, ze zijn vriendelijk en geven mij een goede verzorging. Maar dit geldt niet voor sommige uitzendkrachten. Sommige van deze medewerkers zijn kortaf en geven ook niet altijd een goede en juiste verzorging. Ik zou het hier wel aanbevelen er zijn hier grote woonruimtes en over het algemeen is de verzorging hier goed. Ook al moet ik wel zeggen dat er door de tijdsdruk wel eens wat vergeten wordt, ook wat lichamelijke verzorging betreft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Looborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.