Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 11 januari 2019 interview

9.3

Mijn vader krijgt heel veel respect van zowel de verzorgenden als van de leidinggevenden. Hij heeft extra zorg nodig vanwege zijn psychische aandoening. Ze gaan vaker even bij hem in de kamer langs. Hij mag ook zomaar het kantoor van de leidinggevende inlopen. Hij wordt met liefde verzorgd. Hij heeft een eigen kamer. Het betreft een nieuw huis. De kamers zijn ruim met grote balkons. Overdag wordt er in het restaurant gegeten. Ik vind de opzet van het huis erg luxe. Er wordt veel aandacht besteed aan de uitstraling van het huis. Het ligt in het centrum van Zeist tegen het bos aan. Ik vind het ook belangrijk dat het tegen de huisartsenpost aanligt. Als de nood aan de man is, is de huisarts direct ter plekke.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.