Waardering van Charim, locatie De Looborch - Zeist op 16 januari 2019 interview

8.8

Over het algemeen gaat het maken van afspraken goed. Er is ook overleg over de vaste instructies. Ik ben heel tevreden over de verzorging en verpleging van mijn moeder. De medewerkers gaan ook heel goed met mijn moeder om. Mijn moeder woont in een open appartement. Als ik niet binnen kan komen, dan wordt er heel vriendelijk geholpen. Mijn moeder is vrij kritisch maar is zelf ook tevreden over de zorg. We hebben goed zicht op de manier waarop er met mijn moeder wordt omgegaan. Ik kan vragen stellen en ik krijg ook een passende reactie. Het kan wel een paar dagen duren voor ik antwoord krijg. Het is een modern gebouw. Mijn moeder heeft een tweekamerappartement met een badkamer. Regelmatig wordt ze opgehaald voor koffiedrinken of als er een evenement is. Ook voor het avondeten wordt ze opgehaald. Tussen de middag eet ze warm in het restaurant. De broodmaaltijd is in de huiskamer. Er is elke zondag een kerkdienst. Dat is niet vanzelfsprekend. Het is wat mijn moeder heeft gewild en dat is ook belangrijk voor haar.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Looborch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.