Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Meent - Veenendaal op 17 mei 2010

7.3

De aandacht en liefde waarmee het personeel ondanks alle fusieperikelen en bezuinigingen hun werk doet (en dat zeg ik niet omdat ik er zelf werk) vind ik goed. Ook de maaltijden zijn prima, elke dag wordt er vers gekookt. Als er niet zoveel bezuinigd hoefde te worden was er veel meer aandacht voor de bewoners, dan hoefde het personeel niet zo op zijn tenen te lopen. Jammer dat alle leuke kanten van de zorg aan vrijwilligers moet worden overgelaten (wel fijn dat ze er zijn!), maar het personeel vindt deze dingen ook leuk. Verder zijn we mijns inziens erg doorgeslagen in alle administratieve rompslomp rondom de bewoners. (zorgverlener)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Meent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.