Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Meent - Veenendaal op 22 januari 2019 interview

De afspraken gaan heel goed. Als ik iets vraag en daar een afspraak over maak, dan wordt het gedaan en teruggekoppeld. Sommige verzorgenden zou ik een tien willen geven en andere een zes, vandaar dat ik een acht geef. Ik merk dat mijn moeder goed verzorgd wordt en dat ze zich hier thuis voelt. De verzorgenden gaan goed met ons om. Ze zijn altijd vriendelijk als ik kom en wegga. Als er iets is, dan hoor ik het direct. De accommodatie wordt verbouwd. Ik vind de kamer van mijn moeder nu onder de maat, als ik kijk naar wat ik betaal. Ik vind het klein en er wordt niet goed schoongemaakt. Mijn moeder krijgt wel een eigen badkamer en dat vind ik noodzakelijk. Ik vind vooral de activiteiten heel belangrijk. Ze wordt er elke dag even uitgehaald en kan daardoor met andere mensen praten. Dat vind ik belangrijker dan dat ze een prachtige kamer heeft, maar wel eenzaam is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Meent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.