Waardering van Charim, locatie De Meent - Veenendaal op 12 januari 2019 interview

7.8

Ik vind dat de medewerkers goed met mijn moeder omgaan. Mijn moeder wordt naar mijn mening goed begeleid. Over het algemeen wordt er naar mij geluisterd. Soms is het wat lastig om iemand te spreken te krijgen. Er wordt altijd gekeken of mogelijk is wat ik vraag. Het is niet somber in het gebouw, er wordt altijd wel moeite gedaan om het te versieren. Mijn moeder heeft één kamer. De badkamer moet ze delen met een andere bewoner. Mijn moeder kan niet zo veel meer doen, maar als er een koor komt dan gaat ze daar wel naar toe. Ze gaat ook naar de kerkdienst. De maaltijden gebruikt ze in de gemeenschappelijke ruimte. Mijn moeder vindt het eten goed. Ik vind dat mijn moeder is opgebloeid sinds ze hier woont.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Meent? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.