Waardering van Charim, locatie De Tollekamp - Rhenen op 6 juni 2018

7.7
  • Dementie

De verpleging heeft aandacht en respect voor de bewoners. De afdeling heeft een opknapbeurt gehad en staat er weer netjes bij.Thuissfeer wordt zoveel mogelijk nagebootst.Afspraak over het aanmeten van een nieuw kunstgebit is volledig uit de hand gelopen. Vind dat vervolgacties niet goed worden bewaakt. December reeds gemeld en eerst begin juni pas een externe bijgewerkt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Charim, locatie De Tollekamp - Rhenen

geplaatst op 10 juli 2018

Hartelijk dank voor het positief waarderen van onze zorg. Fijn te horen dat de verpleging aandacht en respect heeft voor de bewoner, de afdeling netjes is opgeknapt en er een huiselijke sfeer heerst. Zoals ik het lees kunnen we de dienstverlening rondom mondzorg verbeteren. Graag kom ik met u in contact om uw ervaringen te bespreken zodat we aan de slag kunnen met het verbeteren van deze dienstverlening. U kunt mij bereiken via de klantenservice, 0800 0711. Hartelijke Groet, Maaike Bulten, Locatiemanager

Bent u of werkt u voor Charim, locatie De Tollekamp? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.