Zorggroep Charim, locatie De Tollekamp

Dokter Wallerstraat 2 3911 ND Rhenen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Tollekamp - Rhenen op 30 november 2019

Ziekte van Alzheimer

Soms zijn de bewoners even alleen, maar dit is te wijten aan de regering en niet aan de afdeling. Super lieve verzorgers op deze afdeling ook. Denken mee om het de cliënt zeer naar de zin te maken. Zeer vriendelijk ook naar de bewoners toe. Mooie lichte ruimte ook. Mijn schoonmoeder heeft hier super tijd gehad. Met veel aandacht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie De Tollekamp - Rhenen

Dank u wel voor het invullen van deze waardering, fijn om te lezen dat u de zorg en aandacht van het team zo positief waardeert. Samen met betrokken familie, vrienden en vrijwilligers streven wij ernaar dat onze bewoners hun leven zoveel mogelijk naar hun wens kunnen voortzetten. Mocht u hiervoor nog nieuwe ideeën hebben, dan hoor ik deze heel graag van u. Met vriendelijke groet, Christina van Uffelen, locatiemanager De Tollekamp. U kunt mij telefonisch bereiken via telefoonnummer 0317 760660 of via de mail: christinavanuffelen@zorggroepcharim.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Tollekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.