Zorggroep Charim, locatie Dragonder

uit 50 waarderingen

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 13 februari 2017 Interview

De medewerkers vind ik heel correct en heel netjes richting mijn vader. Het gebouw waar hij verblijft is verouderd, maar er zijn plannen voor renovatie. Bijna dagelijks krijg ik een mail over wat er gebeurt is die dag met mijn vader en hoe hij zich voelt. Dat vind ik prettig. Als ik een vraag heb aan een medewerker, dan kan ik die altijd stellen. Het zorgplan wordt één of twee keer per jaar doorgenomen en dat vind ik voldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.