Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 17 februari 2017 interview

8.3

De zorg voor mijn familielid is goed, de medewerkers zijn geboren voor dit vak. Binnen de beperkte mogelijkheden geven ze haar aandacht en dat doen ze met hart en ziel. Soms is er sprake van onderbezetting. Als de medewerker iemand naar bed brengt en een andere cliënt valt, dan is er niet meteen hulp. Het is een verouderd gebouw. Mijn familielid heeft geen eigen douche en wc op haar kamer. Het zijn units van zes dementerenden die twee douches en twee toiletten moeten delen. Dat vind ik verouderd. Drie jaar geleden lag er een schitterend masterplan voor het hele complex, maar daar hebben ze vanaf gezien, gezien de recessie. Dat vind ik heel jammer. De schoonmaak is voldoende. De laatste tijd hebben er reorganisaties plaatsgevonden, met de huisartsenzorg, apotheek en tandarts is geschoven. Dat komt de continuïteit van de zorg niet ten goede. Dit wordt niet besproken met mantelzorgers. Dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.