Zorggroep Charim, locatie Dragonder

Pampagras 112 116 3905 SV Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 21 oktober 2019

Dementie

Er moet meer toezicht in de huiskamer zijn.Het is nodig om met 2 personen op de afdeling te werken.De zorgverleners verdienen een groot compliment, het werk doen ze met liefde ,vriendelijkheid en zover het kan met veel aandacht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat de zorgverleners een groot compliment krijgen. Dat zal ik doorgeven aan de zorgverleners. U heeft gelijk dat het nodig is om met 2 medewerkers te werken. Daarom zijn we hard bezig om medewerkers te werven. Gelukkig kunnen we dit grotendeels al inzetten.
Met vriendelijke groet, Lily Kerkhof, manager locatie 't Boveneind en Dragonder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.