Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 12 januari 2019 interview

7.7

Er wordt naar mij geluisterd en als er iets bijzonders met mijn moeder is dan wordt ik gebeld of gemaild. De afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen. Het gebouw is verouderd en er wordt een nieuw gebouwd. Het wordt wel goed schoon gehouden. Mijn moeder kijkt vanuit de huiskamer op de bossen. Mijn moeder heeft alleen een kamer. De badkamer is voor de hele afdeling. Als mijn moeder uit bed gehaald is, gaat ze naar de algemene huiskamer. Daar worden ook activiteiten aangeboden. De maaltijden worden in de huiskamer gebruikt en als mijn moeder op bed ligt krijgt ze die op haar kamer. De medewerkers gaan heel goed met mijn moeder om. Ze wordt aangemoedigd om toch wat te doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal

Ik wil u graag van harte bedanken dat u dit bericht heeft geplaatst. Het is fijn om te lezen dat de medewerkers heel goed met uw moeder omgaan en dat gemaakte afspraken worden nagekomen. Ook dat er naar u geluisterd wordt en dat bij bijzonderheden met uw moeder contact wordt gelegd. Ik zal uw reactie doorgeven aan het team.
Met vriendelijke groet, Lily Kerkhof, manager locatie 't Boveneind en Dragonder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.