Zorggroep Charim, locatie Dragonder

uit 50 waarderingen

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 7 februari 2017 Interview

Ik ben heel tevreden met de zorg voor mijn tante die hier gegeven wordt. Verder vind ik de communicatie met mij ook goed. Als ik een vraag heb, dan wordt daar serieus mee omgegaan. Op al mijn vragen krijg ik snel antwoord en dat is meestal binnen een dag. Mijn tante wordt vermaakt. Er is altijd iets te doen. Dat vind ik goed. De medewerkers doen hun best om de zorg zo goed mogelijk te verlenen. Er wordt bijvoorbeeld op tijd een natje en droogje verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.