Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 22 februari 2017 interview

7.0

Ik ben heel tevreden over hoe de medewerkers met mij en mijn vader omgaan. Ze zijn liefdevol, betrokken en ze luisteren. Er zijn wel te weinig medewerkers er is te weinig één op één aandacht. Er is daardoor te weinig tijd om even een wandelingetje te maken. De medewerkers hebben het veel te druk met andere werkzaamheden. De verpleging is wisselend. Als ik vraag of ze ergens op willen letten, heb ik soms het idee dat het langer duurt voordat het bij de EVVer terecht komt. De vloer in de kamer van mij vader is soms niet even schoon. Ik weet dat dit niet het allerbelangrijkste is, maar ik stoor mij daar wel een beetje aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.