Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 21 februari 2017 interview

7.7

Ik heb helemaal geen klachten. Ze houden rekening met mijn moeders wensen in hoeverre men dat kan. Ze hebben nou eenmaal niet veel tijd. Wat ik wel lastig vind is dat er overal getekend voor moet worden bijvoorbeeld als mijn moeder een pilletje krijgt of haar kunstgebit was kapot is en gemaakt moet worden. Alles moet formeel vast gelegd worden en dat vind ik omslachtig. Dat zijn de regels daar kan ik Charim niet op afrekenen. De accommodatie ziet er wat verouderd uit, voor mijn moeder geen punt. De lift is soms kapot en dan moet ze met de trap terwijl ze dat in principe niet meer kan. Er is geen vervangende lift.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.