Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 12 maart 2019

• Ziekte van Alzheimer

Ik krijg weinig informatie over uitslagen van behandelingen en het te voeren beleid.Meestal moet ik hier zelf achter aan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een reactie. Ik vind het voor u vervelend om te lezen dat u weinig informatie krijgt over behandelingen en het te voeren beleid. Dat is niet de werkwijze van de medewerkers op Dragonder. Ik kan u adviseren om een gesprek aan te vragen met de Evv 'er om dit bespreekbaar te maken. U kunt hierover duidelijke afspraken maken. Vanuit mijn kant zal ik het bespreekbaar maken met de medewerkers.
Met vriendelijke groet, Lily Kerkhof, manager 't Boveneind en Dragonder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.