Zorggroep Charim, locatie Dragonder

uit 50 waarderingen

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 9 februari 2017 Interview

Ik vind deze instelling een goede organisatie voor mijn moeder. Vanwege de woonafstand kan ik haar niet frequent bezoeken. Ze krijgt daar goede zorg en aandacht van het personeel ondanks haar hoge leeftijd en behoefte aan veel persoonlijke zorg en ondersteuning. Dat verloopt allemaal prima. De manier hoe mijn manier kijkt en de communicatie met haar gaat langzamerhand moeilijk en het is soms ook moeilijk om te zien wat haar gelukkig maakt, merk ik. Het personeel die daar werkt, daar haar uiterste best ondanks de werkdruk die op hen ligt. Ze zijn vriendelijk en zorgzaam naar mijn moeder toe en ook naar mij toe als contactpersoon. Ik kan ook mijn vragen aan hen stellen. Het luisteren met name de communicatie tussen het personeel en mij gaat soms moeizaam, maar dan wordt dan altijd opgelost. De omgang met het personeel is verder goed en er wordt qua goede zorg en aandacht aan de personen besteed. Het gebouw is aan vernieuwing toe ook qua beleid. Ik vind wel dat het logischer zou zijn als de afdelingen beter aangepast en afgestemd zouden kunnen worden. Er is namelijk regelmatig te weinig personeel op diverse afdelingen. Dit zou door betere aanpassing van de verschillende afdelingen opgelost kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.