Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 11 januari 2019 interview

7.7

In deze instelling waar mijn moeder verblijft, zijn wat medewerkers weggegaan en daardoor is er een personeelstekort ontstaan. Dat merk ik duidelijk. Ik zie dat mijn moeder wat langer moet wachten op bepaalde zorg, bijvoorbeeld bij haar uit bed helpen. Er worden stagiaires ingezet, maar deze mensen zijn wat minder bedreven. Het hoofd van de verpleging is ook weggegaan en daar had ik iedere twee maanden een gesprek mee. Daar is nog geen vervanger voor. De accommodatie vind ik wat gedateerd en ik vind het niet optimaal geschikt voor de doelgroep die er nu gebruik van maakt. Bepaalde ruimtes zijn wat klein en dat is zeker zo als er gebruik gemaakt wordt van een tillift of een rolstoel. De medewerkers vind ik heel aardig, zorgzaam en attent.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal

Hartelijk bedankt dat u dit bericht heeft geplaatst. Goed om te lezen dat u de medewerkers aardig, zorgzaam en attent vindt. Dat zal ik doorgeven aan het team. Vervelend voor u dat u ervaart dat uw moeder wat langer moet wachten op bepaalde zorg. Helaas hebben wij ook te maken met arbeidskrapte op de markt maar Dragonder blijft bezig om voldoende medewerkers aan te trekken. Gelukkig dat er geen groot verloop is van medewerkers op Dragonder. Toch ervaart u dat uw moeder langer moet wachten op bepaalde zorg. Dat is vervelend voor u. Het lijkt mij goed dat u uw zorg bespreekt met de Evv'er van uw moeder. Indien u behoefte heeft aan een gesprek dan kunt u ook terecht bij de teamleider van Dragonder om dit te bespreken. Via de zorgmedewerkers kunt u een afspraak met hem maken. Het klopt dat de accommodatie gedateerd is. Voor 't Boveneind en Dragonder zijn er nieuwbouwplannen die dit jaar gestart gaat worden. Met vriendelijke groet, Lily Kerkhof, manager locatie 't Boveneind en Dragonder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.