Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 21 april 2019

9.5
  • Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder is onlangs overleden na een verblijf van ruim 4,5 jaar op Dragonder 2. Ik ben zeer tevreden over met name de liefdevolle aandacht voor de bewoners en de kwaliteit van de zorg op deze afdeling. Als contactpersoon werd ik goed op de hoogte gehouden van de situatie van mijn moeder. De lijnen waren kort. Er was wederzijds openheid en vertrouwen. Tijdens de laatste week van haar leven heeft de verzorging op eigen initiatief een Ipad met geestelijke muziek naast het bed van mijn moeder gezet. Hier werd ze rustig van. Dit gebaar hebben we als familie zeer gewaardeerd.Minpunten: 1. soms te weinig of geen personeel in de huiskamer. 2. de (te) lage temperatuur in de kamers van de bewoners en in de huiskamer. Het is soms te koud voor de bewoners. 3: de plaats van het kantoor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal

Ik wil u graag hartelijk bedanken voor het plaatsen van uw bericht. Wat fijn dat u goed kan terugzien op het verblijf van uw moeder op Dragonder. Zoals u aangeeft kreeg uw moeder liefdevolle aandacht en werd u goed geïnformeerd over de situatie rondom uw moeder. En erg fijn dat in de laatste levensfase van uw moeder de zorg door u zeer gewaardeerd werd. Daar doen we het voor.
Daarnaast geeft u enkele aandachtspunten. T.a.v. te weinig personeel in de huiskamer kan ik u aangeven dat ik blij ben dat er medewerkers zijn aangetrokken om meer toezicht te kunnen houden op de huiskamer. De temperatuur op de kamers van de bewoners zal worden opgepakt met de technische dienst. De plaats van het kantoor kan momenteel niet worden veranderd door de huidige bouw. In de nieuwbouwplannen zal het de benodigde aandacht krijgen.
Met vriendelijke groet, Lily Kerkhof, manager locatie 't Boveneind en Dragonder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.