Zorggroep Charim, locatie Dragonder

Pampagras 112 116 3905 SV Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 2 mei 2021

Dementie

Mijn moeder van inmiddels 93 jaar verblijft sinds enkele maanden op Dragonder 4. Ze heeft een prettige kamer en maakt veel gebruik van de gezamenlijke huiskamer. Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals bloemschikken, wandelen en knutselen. Ook wordt er naar de persoon zelf gekeken om te weten waar deze behoefte aan heeft of waar de persoonlijke interesses naar uitgaan. Het zorgpersoneel is zeer betrokken, ze geven veel tijd en aandacht aan de bewoners en op medisch gebied worden de bewoners goed verzorgd en in de gaten gehouden. Mijn moeder vindt het zelf op de afdeling gekookte eten lekker en zegt dat ze niets tekort komt. Ondanks dat ze haar huis en vooral haar tuin mist geeft ze aan gelukkig te zijn en niet meer weg te willen. Als dochter wordt ik prima geïnformeerd en kan meelezen in het goed bijgehouden dossier over mijn moeder. Ik ben tevreden met de toch moeilijke stap die we genomen hebben en met de nieuwe woonomgeving en weet dat mijn moeder in goede handen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.