Zorggroep Charim, locatie Dragonder

Pampagras 112 116 3905 SV Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 18 maart 2019

Dementie

Mijn moeder woont nu bijna 3 jaar in Dragonder afdeling3.Mijn moeder word hier met veel liefde en hele goede zorg verzorgd.Jammer dat de zorgverleners vaak wat handjes en toezicht in de huiskamer te kort komen, extra personeel is dan ook heel hard nodig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal

Hartelijk dank voor het plaatsen van een reactie. Ik ben erg blij om te lezen dat uw moeder goede en liefdevolle zorg ontvangt. U waardeert het met een hoog cijfer. U geeft aan dat u merkt dat extra medewerkers hard nodig zijn. Inmiddels hebben we gelukkig medewerkers kunnen aantrekken zodat er meer ruimte komt om zorg te geven maar ook dat er meer toezicht is in de huiskamer.
Met vriendelijke groet, Lily Kerkhof, manager locatie 't Boveneind en Dragonder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.