Waardering van Zorggroep Charim, locatie Elim - Amerongen op 15 juli 2019

7.7
  • Beroerte

Ik ben altijd zeer zelfstandig geweest en moet nu erg wennen dat alles voor me wordt gedaan. Het is soms lastig om de eigen regie te behouden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Charim, locatie Elim - Amerongen

geplaatst op 19 juli 2019

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart. Ik begrijp dat het besluit om te gaan wonen in een zorginstelling een grote verandering is. De medewerkers van Elim willen u ondersteunen en begeleiden in uw zorgvraag. Maar daarbij is heel belangrijk dat u uw eigen regie zoveel als voor u mogelijk is, kunt behouden. U kunt uw wensen daarover kenbaar maken aan uw EVV'er. U mag van ons verwachten dat wij uw zorg en welzijn bieden daar waar nodig, maar daarbij niet voorbij gaan aan uw mogelijkheden om de eigen regie te behouden. Graag blijven we daarover in gesprek met u.
Met vriendelijke groet, Jannie Kamstra, locatiemanager Elim

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Elim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.