Zorggroep Charim, locatie Spathodea

Oranje Nassaulaan 7 3708 GB Zeist
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Spathodea - Zeist op 30 januari 2019 Interview

De afspraken verliepen in het begin niet altijd even positief. Dat gaat nu beter. Als ik een mailtje stuur, dan krijg ik een mailtje terug en vaak ook antwoord op mijn vragen. Ik ben niet altijd blij over de verzorging van mijn vriend. De sporadische contacten met de medewerkers verlopen naar tevredenheid. Mijn vriend is steeds enthousiaster over de contacten. Ik heb een contactpersoon. Het contact gaat via de mail en dat verloopt prima. Ik krijg sterk de indruk dat er een personeelstekort is, waardoor men onvoldoende aan de verzorgende taken toekomt. Mijn vriend moet zelf voor zijn ontbijt zorgen en dat vind ik een kwalijke zaak. Er is aandacht voor de kwaliteit van zijn leven. Er zijn voldoende activiteiten. Het is een fantastisch appartement. De ligging is goed en de bushalte is bij de ingang. Het ligt vlakbij Kerckebosch. Daar gaat mijn vriend altijd even naartoe. Ik vind de keuken in het appartement donker. Ik vind dat de medewerkers meer aandacht mogen hebben voor de inrichting, met name voor mensen met een handicap. Het is een oud gebouw en heeft zijn ouderdomsgebreken. De parkeergelegenheid vind ik ook niet optimaal. Er mag best wat meer aandacht zijn voor de individuele behoeften van een gehandicapte of beperkt persoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Spathodea? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.