Waardering van Charim, locatie Spathodea - Zeist op 11 januari 2019 interview

8.2

Mijn moeder wordt hier goed geholpen en voelt zich minder eenzaam. Er is een stuk spanning bij haar weg. Dat is haar gezondheid ten goede gekomen. Ze woont hier met veel plezier. Mijn moeder heeft een appartement en ze koopt de zorg in. Ze wordt twee keer in de week gedoucht. Ze controleren de medicijnen en ze eet in de zaal van het huis. Daardoor heeft ze ook meer contacten met andere mensen. Als ik wat wil vragen dan nemen ze uitgebreid de tijd voor me en ze zijn heel vriendelijk. Mijn moeder is volgens mij naar de verplegenden toe niet lastig. De omgeving is bosrijk en je kunt er leuk wandelen. Het enige nadeel vind ik dat er geen winkeltje in het huis is. Mijn moeder durft namelijk niet naar de winkel, omdat ze bang is dat ze verdwaalt.

Bent u of werkt u voor Charim, locatie Spathodea? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.