Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken worden over het algemeen wel nagekomen qua verzorging. Maar er zijn bepaalde afspraken, waarvan wij weten dat het niet gebeurt. Soms worden er bepaalde zaken vergeten. Mijn moeder moet heel lang wachten voordat ze geholpen kan worden om naar het toilet te gaan. Ze doen over het algemeen hun best. Door de bezuinigingen kunnen ze ook niet alles. De omgang van de medewerkers met haar is wisselend. Er zijn medewerkers die het goed doen en er zijn er die het niet goed doen. Er zijn medewerkers die heel lief en betrokken zijn. Er is een medewerker die nog geen eens gedag zegt. Ik heb bepaalde verzoeken gedaan ten aanzien van de interactie met mijn moeder, maar de navolging zie ik nog niet terug bij iedereen. Meestal word ik wel geïnformeerd. Ik krijg dan een mail van de eerste verantwoordelijke verpleegkundige of ze zeggen het als ik er ben. Als ik een gesprek aanvraag, dan nemen ze hier de tijd voor. Ze luisteren wel en noteren het. Ik vind de badkamer heel klein. Maar voor haar is het wel voldoende. Maar het is niet meer van deze tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.